| کد خبر: 176316 |

◄ در شماره 98 نشریه علمی «حمل‌ونقل و توسعه»: انتقادات مردم مرتبط با شهرداری است نه شورای شهر

محسن هاشی در گفتگویی با نشریه «حمل‌ونقل و توسعه» از عملکرد شورای شهر دفاع کرد و انتقادات مردم در حوزه شهری را مرتبط با شهرداری عنوان کرد.

تین نیوز

محسن هاشی در گفتگویی با نشریه «حمل‌ونقل و توسعه» از عملکرد شورای شهر دفاع کرد و انتقادات مردم در حوزه شهری را مرتبط با شهرداری عنوان کرد.

حمل و نقل و توسعه

به گزارش تین‌نیوز، در جدیدترین شماره (98) نشریه علمی «حمل‌ونقل و توسعه» بیش‌تر به مباحث مربوط به حمل‌ونقل عمومی ریلی شهر پرداخته شده است و در گفتگوی تفضیلی با رئیس شورای شهر تهران پرسش‌های جالب توجهی در حوزه مشکلات شهری و مترو مطرح شده است.

« صنعت حمل‌ونقل نیروی محرکه توسعه کشور» عنوان یادداشتی از مدیرمسئول این نشریه است که به مباحثی هم‌چون تعریف حمل‌ونقل، بررسی تاثیر آن بر توسعه کشور و اهمیت اقتصادی و اجتماعی آن پرداخته است.

در یادداشت دیگری تحت عنوان «مؤلفه‌های تاثیرگذار بر ایجاد تحول در بازار حمل‌و‌نقل عمومی» به مسائل مربوط به حمل‌ونقل عمومی اشاره شده است.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران  در گفت‌وگویی تفضیلی چالش‌های تامین مالی پیش روی اجرای پروژه‌های بزرگ و مترو را بیان کرده است. او در این گفتگو به طیف وسیعی از سوالات پاسخ داد و ضمن ارزیابی مثبت عملکرد شورای شهر، انتقادات مردم در حوزه شهری را مرتبط با شهرداری دانست.

این نشریه در گزارشی جامع و کامل جایگاه مترو تهران را در جهان بررسی کرده است و با ذکر آمار و ارقام و چندین نمودار نتایج را برای خواننده درج کرده است.

همچنین در یادداشتی از عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی با عنوان « حکایت بندر چابهار و اتاق جنگ در ضد رسانه» موضوع خبرساز شدن شایعه واگذاری بندر چابهار به چینی‌ها به دلیل بی‌توجهی یکی از خبرگزاری‌ها و عواقب و تأثیرات آن،  به تفصیل درج شده است.

در یادداشتی دیگر تحت عنوان «نگاهی به روش‌های احداث، نگهداری و چالش‌های فراروی بهره‌برداری از تونل در صنعت حمل‌ونقل ریلی درون شهری» روش احداث تونل‌های شهری و مشکلات و مصائب آن ذکر شده است.

در یادداشتی با عنوان «شرکت راه‌آهن اداره‌کل تنظیم مقررات ریلی ایجاد می‌کند» نتیجه چهار سال مطالعه ساختار ریلی کشور آورده شده است و در آن توضیحاتی درباره اصلاح ساختار ریلی و تشکیل  نهاد تنظیم مقررات ریلی که از سوی قائم‌مقام شرکت راه‌آهن مطرح شد، آورده شده است.

«گواهی‌نامه‌های کم‌اثر» در زمینه گواهی‌نامه استاندارد مدیریت کیفیت، «پایداری زیست‌محیطی در ساخت پروژه‌های ریلی»، «ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ رانندگی از دیدگاه روان‌شناسی»، «مروری بر حوادث ناشی از پله‌برقی در متروهای جهان»، «آموزه‌ای از تحقیقات فوجیتسو برای بهبود صنعت حمل‌ونقل ریلی در عصر دیجیتال»، «استراتژی‌های هدایت و راهبری کارآمد انرژی»، «شیوه‌های افزایش سهم بازار حمل‌ونقل ریلی»، «گردشگری ریلی از حوزه‌های جذاب در گردشگری ایران است»، «بهترین سیستم‌های قطار شهری در جهان»، «روش‌های موثر برای بالا بردن عمر خودرو»، «حکایت عجیب‌وغریب بازار خودرو»، «درخواست هوشمند خودرو پیوندی میان نسل‌های گوناگون با فناوری» و چند گزارش و یادداشت دیگر درباره صنعت خودرو از دیگر مطالب خواندنی این شماره از نشریه حمل‌ونقل و توسعه  است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.