| کد خبر: 166017 |

تحولات بازار سکه در هفته گذشته چگونه رقم خورد؟

بررسی قیمت سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ‌ها در بازار سکه به افزایش قیمت ادامه می‌دهند و سکه تمام نزدیک به 70 هزار تومان گران شده است.

تین نیوز

بررسی قیمت سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ‌ها در بازار سکه به افزایش قیمت ادامه می‌دهند و سکه تمام نزدیک به 70 هزار تومان گران شده است.

به گزارش تین نیوز،  بازار سکه در هفته‌ای که گذشت با شیب تقریبا آرامی به حرکت افزایشی خود ادامه داد.

بازار سکه در حدود دو ماه اخیر با روند صعودی مواجه شده است، هر چند در مقاطعی هم افت قیمت داشت اما چند هفته‌ای است که بار دیگر به شیب افزایش قیمت بازگشته است.

روند صعودی افزایش قیمت سکه از اواخر سال گذشته شروع شد، جایی که قیمت سکه به یک میلیون و 600 هزار تومان رسید که تا آن زمان بالاترین نرخ برای قیمت سکه تمام بود.

با شروع سال جدید روند صعودی قیمت سکه ادامه پیدا کرد و قیمت سکه تمام به یک میلیون و 900 هزار تومان رسید و پس از آن به دو میلیون تومان هم نزدیک شد. اما به دنبال سیاست جدید ارزی و تعیین دلار 4200 تومان به عنوان دلار تک نرخی قیمت سکه هم کاهش قابل توجهی یافت و به یکباره 200 هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد.

اما در دو سه هفته اخیر حرکت سکه دوباره افزایشی شده است و به حدود دو میلیون تومان و بیش از آن برگشته است.

در شروع هفته گذشته قیمت سکه دو میلیون و 52 هزار تومان عرضه شد. در ادامه هفته روند آن معکوس شد و به کمتر از دو میلیون تومان رسید. اما از نیمه هفته به بعد حرکت صعودی سکه مجددا ادامه یافت و در آخرین روز هفته به دو میلیون و 110 هزار تومان رسید.

به گزارش ایسنا، بررسی و مقایسه قیمت ابتدا و انتهای سکه تمام نشان می دهد که این نوع سکه 67 هزار تومان گران شده است. در همین فاصله زمانی نیم سکه از مرز یک میلیون تومان عبور کرد و در انتهای هفته به یک میلیون و130 هزار تومان رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.