| کد خبر: 270632 |

اختلال شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی تهران برطرف شد/سیمفا متصل است

مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور گفت: اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی تهران ناشی از بستر ارتباطی شهرداری تهران بوده و سیمفا اختلالی نداشته است.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور گفت: اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی تهران ناشی از بستر ارتباطی شهرداری تهران بوده و سیمفا اختلالی نداشته است و در حال حاضر نیز مشکل برطرف و مراکز تهران هم متصل هستند.

برخی از مراکز معاینه فنی تهران غیرفعال شدند

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد رهنما در تشریح خبر اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور گفت: سیمفا سامانه ای است که به صورت یکپارچه در کشور فعال است اما بستر ارتباطی شهر تهران و شهرداری تهران متفاوت و مجزا است.

رهنما افزود: در حقیقت قسمت فناوری اطلاعات شهرداری تهران در رابطه با این موضوع استثنا با سایر شهرهای کشور متفاوت است؛ لذا اختلالی که در خبرها عنوان شده مربوط به سیمفا نیست و مربوط به سامانه خود شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: اگر سیمفا قطعی داشته باشد کل کشور باهم قطع می شود؛ اما چون تهران استثناء است و شرایط خاص دارد و بستری که تعریف کرده متفاوت است این اختلال هم در سیستم شهرداری تهران روی داده و در حال حاضر نیز متصل شده است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور تأکید کرد: تمامی مراکز معاینه فنی به صورت لحظه ای کنترل می شوند؛ لذا سیمفا اختلالی نداشته و اگر هم قرار باشد اتفاقی بیوفتد حتما از قبل اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.