| کد خبر: 270619 |

برخی از مراکز معاینه فنی تهران غیرفعال شدند

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال بوده که این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

تین نیوز

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال بوده که با پیگیری های صورت پذیرفته از دستگاه های مسئول این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عرض پوزش و قدردانی از صبر و شکیبایی شما شهروندان گرامی، به اطلاع می رساند فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی به علت اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور غیر فعال بوده که با پیگیری های صورت پذیرفته از دستگاه های مسئول این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

لذا با عنایت به اختلال بوجود آمده در امر خدمت رسانی، از شهروندان درخواست می شود انجام معاینه فنی خودرو خود را به روزهای دیگر موکول نمایند. ضمنا خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده اند می توانند در روزهای آتی براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

گفتنی است در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران پذیرش حضوری انجام می شود و شهروندانی که به علت تکمیل ظرفیت مراجعه اینترنتی از طریق سامانه «تهران من» و یا سامانه «شهرزاد» موفق به دریافت نوبت نمی گردند، می توانند به صورت حضوری مراجعه نمایند. البته توصیه می شود جهت جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد صف در مراکز، شهروندان حدالامکان از مراجعه اینترنتی استفاده نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.