| کد خبر: 236586 |

عرصه مسکن مهر هشتگرد با نرخ قانونی فروخته می‌شود

خرید عرصه واحدهای مسکن مهر این شهر برای متقاضیان اولاً کاملاً اختیاری است و ثانیاً بر اساس قوانین جاری انجام می‌شود.

تین نیوز

 عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: خرید عرصه واحدهای مسکن مهر این شهر برای متقاضیان اولاً کاملاً اختیاری است و ثانیاً بر اساس قوانین جاری انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، محمدعلی حاجی‌زاده در خصوص عرصه واحدهای ویلایی مهر گفت: بر اساس مصوبه شورای مسکن که توسط وزیر وقت راه و شهرسازی در سال ۹۲ ابلاغ شده، خرید عرصه پروژه‌های ویلایی برای متقاضیان به صورت خودمالک و اساساً از شروط قرارداد واگذاری بوده است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، افزود: باوجود شفافیت مصوبه قانونی در راستای نحوه قیمت گذاری و فروش عرصه، هیئت مدیره شرکت عمران برای متقاضیانی که پرداخت نقدی داشته باشند ۳۰ درصد تخفیف اعمال می‌کند و برای کسانی که کلیه بدهی‌های اعیان خود را تا پایان پاییز سال جاری تسویه کنند این رقم به ۴۵ درصد تخفیف خواهد رسید.

حاجی‌زاده افزود: در زمان حاضر عرصه واحدهای ویلایی با میانگین ۸۰ میلیون تومان و واحدهای آپارتمانی هم با میانگین ۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود که عواملی همچون موقعیت، وسعت پلاک، تعداد واحدها و متراژ واحد و …‌.، در تعیین درصد قدرالسهم مشاعات ملاک‌عمل است که توسط کارشناسان رسمی دادگستری بررسی و اعلام می‌شود.

وی افزود: شرکت عمران نهایت اهتمام و توجه را به متقاضیان واحدهای مسکونی مهر داشته، به گونه‌ای که اجحافی به متقاضیان عرصه تحمیل نشود.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران افزود: دولت برای متقاضیان معرفی شده از سازمان‌های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد نیز تخفیفات ویژه را خارج از تخفیفات موجود قائل شده و مجموعه شرکت عمران هم مکلف به اجرای آن بوده و تمامی درآمدهای حاصل از فروش عرصه به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

حاجی‌زاده توضیح داد: خدمات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بر بستر الکترونیک یا حضوری است که امیدواریم در شرایط کرونا از فرصت ایجاد شده در بستر الکترونیک استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.