| کد خبر: 213113 |

استان خراسان شمالی

◄ ثبت نام ۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن

بجنورد - سیده سحر حسینی| ۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی ثبت نام کردند.

تین نیوز

  بجنورد - سیده سحر حسینی| ۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی ثبت نام کردند.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی سید عبدالمجید نژادصفوی با اشاره به بعد خانوار متقاضیان ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن گفت : این تعداد 6833 متقاضی شامل  21246 جمعیت خانوار ثبت نام شده است که  این تعداد شامل 6158 نفر متقاضی مرد و 675 نفر متقاضی زن است.

وی اظهار داشت: از تعداد مذکور ، 6266 نفر متاهل و 567 نفر نیز مجرد هستند، که 442 نفر معادل 6.47 درصد درخواستشان در این طرح رد شده است.

نژادصفوی افزود: از تعداد 6833 متقاضی ، 5821 متقاضی در شهر بجنورد ، 525 متقاضی در شهر اسفراین ، 180 متقاضی در شهر شیروان ، 5 متقاضی در شهر ایور ، 10 متقاضی در شهر تیتکانلو ، 142 متقاضی در شهر جاجرم ، 21 متقاضی در شهر درق ، 3 متقاضی در شهر سنخواست ، 2 متقاضی در شهر شوقان ، 24 متقاضی در شهر صفی آباد و 100 متقاضی در شهر گرمه  در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در 3 فاز ثبت نام خود را کامل کرده اند که در فاز اول 4931 متقاضی ، در فاز دوم 1805 متقاضی و در فاز سوم 97 متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص وضعیت بارگذاری مدارک متقاضیان عنوان کرد: از تعداد 6833 متقاضی مدارک تعداد 5458 متقاضی در سایت طرح اقدام ملی بارگذاری نشده است و مدارک 170 متقاضی ناقص و 1119 متقاضی نیز مدارکشان به صورت کامل در سایت طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری شده است وبه متقاضیانی که هنوز موفق به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت طرح اقدام ملی مسکن نشده اند اعلام می شود هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که اسامی متقاضیان سایر شهرهای استان در روزهای آینده در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.