| کد خبر: 269683 |

نسخه نوروزی وب سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ منتشر شد

در راستای تسهیل استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱، اخبار و اطلاعیه بر اساس رابط کاربری جدید و کاربر پسندی به استفاده کنندگان ۱۴۱ نمایش داده می شود.

تین نیوز

نسخه نوروزی وب سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ جهت ارائه خدمات بهتر به هموطنان و کاربران جاده ای منتشر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رییس مرکز مدیریت راه های این سازمان گفت: در راستای تسهیل استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱، اخبار و اطلاعیه بر اساس رابط کاربری جدید و کاربر پسندی به استفاده کنندگان ۱۴۱ نمایش داده می شود.
منصور فخاران افزود: همچنین انتشار اخبار صوتی سامانه تلفنی ۱۴۱ درخصوص محدودیت ها و وضعیت فعلی جاده های کشور، مشاهده موقعیت جغرافیایی ایستگاه های اخذ عوارض آزادراهی از قابلیت های جدید این اپلیکیشن است.
وی اشتراک گذاری اپلیکیشن ۱۴۱ در پیام رسان های داخلی و خارجی، معرفی اپلیکیشن توسط کاربران را از دیگر قابلیت های جدید سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ دانست.
فخاران گفت: با ایجاد حساب کاربری، گزارش هایی مانند تصادف و اثرات ایجاد شده، ایجاد راهبندان ، حجم بالای تردد، انسداد، گزارش شرایط جوی جاده ها و مخاطرات جاده ای مانند عملیات عمرانی، وجود چاله و....، با توجه به موقعیت جغرافیایی به کاربر ارسال می شود.
وی افزود: علاوه بر وب سایت امکان ثبت شکایت در خصوص مشکلات راه، حمل ونقل باری و مسافری با وارد کردن اطلاعات و ضمیمه کردن اسناد و مدارک، برای کاربران اپلیکیشن ۱۴۱ نیز میسر شده است.
رئیس مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای راه اندازی ربات هوشمند برای پاسخگویی به کاربران را از جمله قابلیت های کلیدی سایت ۱۴۱ و رابط کاربری را از دیگر ویژگی های نسخه جدید وب سایت ۱۴۱ عنوان کرد.
رییس مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: با همکاری ستاد اقامه نماز کشور، امکان مشاهده حد ترخص و مسافت شرعی در مسیریابی سایت و اپلیکشن ۱۴۱ جهت برنامه ریزی تکالیف عبادی کاربران جاده ای فراهم شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.