| کد خبر: 214936 |

بارش باران در جاده‌های شمالی کشور

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گلستان، مازندران و گیلان خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گلستان، مازندران و گیلان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگت خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام روز یکشنبه این مرکز از آخرین وضعیت جوی، بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گلستان،مازندران و گیلان آغاز شده است.

اکنون جاده فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، جاده چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، جاده هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و ترافیک سنگین در جاده شهریار- تهران در برخی از مقاطع خبر می‌دهد.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۹۳ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۸ اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.