| کد خبر: 205308 |

پلیس راه: تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان به گیلان سفر نکنید

سرهنگ نادر رحمانی ضمن هشدار جدی به مسافرانی که قصد سفر به استان گیلان دارند، اظهار کرد: تمام محورهای استان گیلان به شدت درگیر برف و کولاک است.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: وضعیت جوی در استان گیلان به هیچ عنوان مناسب سفر نیست.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ نادر رحمانی ضمن هشدار جدی به مسافرانی که قصد سفر به استان گیلان دارند، اظهار کرد: تمام محورهای استان گیلان به شدت درگیر برف و کولاک است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر آزادراه قزوین ـ رشت، محور قدیم قزوین ـ رشت و محورهای منشعب از محدوده سراوان ـ فومن و سروان ـ رشت مسدود است و وضعیت جوی در استان گیلان به هیچ عنوان مناسب سفر نیست.

وی با بیان اینکه هموطنان تا اطلاع ثانوی به محورهای استان گیلان مراجعه نکنند، گفت: مأموران پلیس راه، در محورهای مواصلاتی این استان محدودیت تردد ایجاد و نسبت به مسدودسازی راه‌ها اقدام کرده‌اند لذا برخی از مسافرانی که قصد سفر به این استان داشتند، پشت بار ترافیکی مانده‌اند.

این مقام پلیس راهور، از رانندگان خواست پیش از آغاز سفر از طریق شماره تلفنهای 120 یا 88255555 از وضعیت محورهای مواصلاتی کشور مطلع شده و حتماً تجهیزات لازم مانند زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 0 0

    سوال مهم درین انسداد تکراری( حاصل از برف و تغییرات ناگهانی آب و هوایی) این است که :« راه آهن کجاست؟» قاعدتا بر هیچیک از مخاطبان پوشیده نیست که در دنیا،وقتی همه «جاده» ها بسته می شوند، راه آهن به میان می آید! ، آنجا که کوهها، ارتفاعات صعب العبور، برف و بوران و طوفان، راه های جاده ای را می بندد، راه آهن و هدف و رسالت ایحادش، بهتر و بیشتر از همه جا،بچشم می آید...بنده بلطف وضعیت مسکن در تهران و نظر ویژه محل کارم برای تامین مسکن دولتی ام، مسافر هر هفته ی شهر رشت هستم طی دو سال اخیر، هر چهارشنبه، یا هر تعطیلی بین التعطیلی برای رسیدن به محل اقامت خانواده ام از محل کار ام، در این سفر هفتگی، بنده هم تنها نیستم، بسیاری از ساکنین رشت،شاغل تهران اند!
    باین ترتیب این نظر یک دور گود نشسته یا کارشناس ریلی صرف نیست، بنده شاهد عینی ام،هم در برف دوسال پیش که 9 ساعت از میدان آزادی تا کرج در اتوبان بودم و سر آخر به میدان آزادی برگشتیم و هم درین برف...
    بنده در این وضعیت،در هر دو تجربه، صرفا و فقط ناکارآمدی دیدم و عدم برنامه ریزی و بحران زدگی بجای مدیریت بحران،در حالیکه ادعای پیشبینی و اعلام پیش پیش وضع هوا می شود، این اصلا معنا نمیابد، یعنی چه که از پیش گفته ایم که کلان شهری در محاصره برف است؟؟؟؟ خبر داده اید؟ یعنی چه؟ یعنی خبر کافیست؟ بحران چه می شود؟ مدیریت آن چه؟
    متاسفانه این مدیریت غیر غعال حاصل از « حالا ببینیم چه پیش آید» و « خوش آید» است، بسیاری ازین مسافرین، خانه و کاشانه شان در رشت است! خانواده و چشم براه دارند( نه از سر میل و رغبت و سرخوشی) چون بهر دلیل شغلی،تحصیلی و اجبار ...و اجبار...مجبورند در شهر دیگری غیر از محل کارشان ساکن باشند
    وقتی پیش بینی می کنیم، باید تمهیدات لازم برای بحران را هم بیاندیشیم
    در غیر اینصورت ،اساسا پیش بینی برای چیست؟؟؟؟