| کد خبر: 194758 |

ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهرهای شمالی

جمعه هراز یکطرفه می‌شود.

تین نیوز

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در تمامی محورهای شرق استان شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم به سمت شهرهای شمالی کشور هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و پیش بینی می شود طی ساعت آینده بر بار ترافیکی این محور افزوده شود.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز نیمه سنگین اما روان است و پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آینده در این محور شاید بار ترافیکی بیشتری باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین است و خوشبختانه در این محورها مشکل خاصی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه وجود ندارد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در روز جمعه یک طرفه می شود، اذعان کرد: محور هراز از ساعت ۱۴ روز جمعه از رودهن به سمت شمال کشور مسدود و این انسداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت، بنابراین هم وطنان در این ساعت از ورود به این محور خودداری کنند.

وی افزود: متاسفانه هم وطنان در ساعات پایانی روز اول تعطیلات اقدام به آغاز سفر می کنند که این باعث بروز ترافیک سنگین و گره‌های ترافیکی می‌شود، بنابراین هم وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، قبل از شروع مسافرت از وضعیت راه‌ها اطلاع کرده و سپس سفر خود را آغاز کنند.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در این شرایط ترافیکی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت فاصله طولی با خودروهای جلوی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.