| کد خبر: 192584 |

محدودیت ترافیکی آخر هفته مازندران اعلام شد:

کندوان و هراز جمعه یک طرفه می شود

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان، از یکطرفه شدن تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه تا ۱۲ شب جمعه ۲۸ تیر ماه خبر داد.

تین نیوز

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان، از یکطرفه شدن تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه تا ۱۲ شب جمعه ۲۸ تیر ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲ بامداد شنبه ۲۹ تیر برقرار است.

بر این اساس، در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

محور کندوان

- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد شنبه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

محور هراز

- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

- براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تا جمعه ۲۸ تیرماه ممنوع است.

- همچنین تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۸ تیر ماه از رودهن به سمت امل مسدود و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ بامداد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

- رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

علاوه بر این هواشناسی استان مازندران نیز شرایط جوی استان را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد، اما محورهای داخلی استان با آسمانی ابری و بارانی همراه خواهند بود.

دمای هوا نیز در روزهای اینده به میانگین ۳۰ درجه برای مناطق جلگه‌ای استان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.