| کد خبر: 189648 |

افزایش ۲۶.۲ درصدی تردد در جاده های برون شهری کشور

در شبانه ‌روز گذشته، مجموع تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 173 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۲۶.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تین نیوز

در شبانه ‌روز گذشته، مجموع تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 173 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۲۶.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

‌به گزارش تین نیوز، وزارت راه و شهرسازی روز سه شنبه گزارش داد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع ترددهای شبانه روز گذشته ۱۳.۳ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۳ تا ۴ انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

 

محدودیت‌های ترافیکی دوشنبه ۱۳ خرداد تا شنبه ۱۸ خرداد ماه ۹۸

 

محدودیت های تردد موتورسیکلت‌ها

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۶ شنبه ۱۸ خرداد از محورهای کرج– چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

محدودیت های تردد خودروهای سواری

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ دوشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۲ بامداد سه شنبه ۱۴ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۵ خرداد تا ۲ بامداد پنج شنبه ۱۶ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ چهارشنبه ۱۵ خرداد تا ساعت ۲ بامداد پنج شنبه ۱۶ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

در صورتی که عید سعید فطر پنج شنبه ۱۶ خرداد اعلام شود محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز چهارشنبه و پنج شنبه اعمال خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ جمعه ۱۷ خرداد تا ۲ بامداد شنبه ۱۸ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۸ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ جمعه ۱۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۸ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود. همچنین در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، محدودیت یکطرفه شدن محور هراز از پلیس راه لاریجان به سمت رودهن اعمال خواهد شد.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

 

محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثنا حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی)

در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۸ شنبه ۱۸ خرداد از محور هراز ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دوشنبه ۱۳ خرداد از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ جمعه ۱۷ خرداد تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه – تهران ممنوع است.

در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۳ خرداد و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۴، ۱۵ و ۱۷ خرداد در محور فوق ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۳ خرداد و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۴، ۱۵ و ۱۷ خرداد در محور فوق ممنوع خواهد بود.

در محور قدیم ساوه – همدان و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۳ خرداد تاساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ خرداد در محور فوق ممنوع است همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ خرداد در محور فوق ممنوع خواهد بود.

در محور سلفچگان – قم (باند رفت به سمت قم) تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ جمعه ۱۷ خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن آزاد راه ساوه – تهران خواهد بود.

در محورهای مشهد – قوچان – شیروان - بجنورد – آشخانه - جنگل گلستان و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۱۳ تا ۱۷ خرداد در محور فوق ممنوع است.

در محورهای اهواز – هفتگل - باغملک - ایذه- شهرکرد و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۷ خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اهواز- اندیمشک- خرم آباد -اصفهان – شهرکرد است.

 

انسداد و محدودیت در محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره)

راه‌های دسترسی به آزادراه تهران- قم ازساعت ۱۳ تا ۲۴ سه شنبه ۱۴ خرداد در محدوده های زیر شامل رمپ و لوپ جنوب به شمال پل واوان و پل وهن آباد، انسداد کامل جنوب به شمال آزادراه تهران– قم روی پل حسن آباد و هدایت ترافیک به سمت محور قدیم تهران- قم، شهر حسن آباد، کهریزک، بهشت زهرا و پارکینگ‌های تعیین شده و انسداد مسیر غرب به شرق روی پل فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سمت جنوب به شمال (تهران) و هدایت ترافیک به سمت آزاد راه تهران- ساوه مسدود خواهد بود.

همچنین محورهای منتهی به حرم حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۳ تا ۲۴ سه شنبه ۱۴ خرداد شاهد محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین باری شامل کامیون و تریلر از میدان الغدیر شهرستان اسلام شهر به سمت محور واوان- کمربندی دوم تهران ممنوع بوده و محور جایگزین آزادراه تهران- ساوه است.

تردد وسایل نقلیه باری شامل کامیون و تریلر از میدان امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم به سمت پلیس راه حسن آباد و محورقدیم تهران- قم ممنوع بوده و مسیر جایگزی آزادراه تهران- ساوه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه باری نیز شامل کامیون و تریلر از محور قدیم تهران– قم و بالعکس ممنوع بوده و مسیر جایگزی آزادراه تهران- ساوه و گرمسار– قم است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.