| کد خبر: 184901 |

پلیس‌راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را اعلام کرد:

ترافیک در جاده چالوس

رانندگان برای عبور از جاده چالوس باید سعه صدر داشته باشند.

تین نیوز

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که از ابتدای اسفند ماه تمهیدات پلیس استان البرز برای سفرهای نوروزی آغاز شده است، گفت: پلیس آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران را در دور دوم سفرهای نوروزی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عباسعلی محمدیان گفت: تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد مسافران از محورهای مواصلاتی به سمت البرز اندیشیده شده است و امیدواریم در دور دوم سفرهای نوروزی رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان به خوبی انجام گیرد.

وی گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در جاده چالوس و احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در طول مسیر، محدودیت‌هایی را به مدت سه روز در جاده چالوس ایجاد کردیم که این امر منجر به کاهش ۲۰ درصدی تصادفات در جاده چالوس شد.

سردار محمدیان افزود: رانندگانی که در این ایام قصد عبور از استان البرز به ویژه جاده چالوس را دارند باید حین رانندگی سعه صدر کافی داشته باشند و برای پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای حتماً از شتابزدگی پرهیز کرده تا خدایی نکرده دچار آسیب نشوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: بارها پیش آمده به خاطر برف و کولاک و ریزش بهمن جاده چالوس مسدود شده است که رانندگان باید برای تردد در این جاده زنجیر چرخ، لباس گرم و خوراکی همراه داشته باشند.

در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس محدوده خوزنکلا و حدفاصل تونل کندوان تا پل زنگوله در برخی از مقاطع نیمه سنگین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.