| کد خبر: 160900 |

تردد نیمه‌سنگین خودروها در هراز و کندوان

تردد خودروها در محورهای کیاسر و سوادکوه به‌صورت عادی و روان است و مشکلی وجود ندارد.

تین نیوز

تردد خودروها در محورهای کیاسر و سوادکوه به‌صورت عادی و روان است و مشکلی وجود ندارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

محسن هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده هزارچم تا تونل کندوان محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به تردد نیمه‌سنگین خودروها از پلور تا آب‌علی محور هراز، اضافه کرد: تردد خودروها در محورهای کیاسر و سوادکوه به‌صورت عادی و روان است و مشکلی وجود ندارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای شنبه 21 و یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز شنبه 21 بهمن‌ماه و همچنین از ساعت 6 روز یک‌شنبه 22 تا ساعت 12 روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای شنبه 21 و یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز، از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در صورت افزایش حجم ترافیک در محور سمنان مازندران محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی اجرا خواهد شد، یادآور شد: تردد تمامی تریلرها از ساعت هشت تا 24 روز یک‌شنبه 22 بهمن‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: با توجه به تردد بالای خودروها در سطح محورهای مازندران لازم است رانندگان از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند و با صبوری و آرامش بیشتری به سفر خود ادامه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.