| کد خبر: 207208 |

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه از امروز (۱۹ اسفندماه) تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت، گفت: دمای هوا تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش می‌یابد.

تین نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه از امروز (۱۹ اسفندماه) تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت، گفت: دمای هوا تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز (۱۹ اسفندماه) سامانه بارشی که در جنوب شرق کشور فعال است در استان‌های کرمان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و دریای عمان سبب رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز این سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج خواهد شد همچنین از امروز تا چهارشنبه (۱۹ تا ۲۱ اسفندماه) در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت که در برخی مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت، اظهار کرد: افزایش دما در نیمه شرقی کشور محسوس‌تر است.

به گفته ضیاییان طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ اسفندماه) به دلیل سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی وجود دارد و کیفیت هوا کاهش پیدا می‌کند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ اسفندماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۱۸درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۱ اسفندماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.