| کد خبر: 46621 |

افتتاح سی وسومین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی استان تهران

تین نیوز | مجتمع رفاهی تفریحی بین جاده‌ای رئیس اداره بازرگانی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران گفت: سی وسومین مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی استان تهران به بهربرداری رسید.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران٬  وهاب الدین جبراییلی با اشاره به اهمیت وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی ایمنی كاربران و مترددین جاده‌ای افزود: با نزدیك شدن به سفرهای نوروزی وبه منظور آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران نوروزی سی وسومین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به نام بهاران مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
رئیس اداره بازرگانی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران اهداف از ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی  را جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آنها در یک مکان با یكی دسترسی ایمن،  توجه به خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران و وسائط نقلیه ، کاهش اتلاف وقت رانندگان و مسافران، ارتقاء ایمنی و کاهش میزان سوانح رانندگی جاده ای و افزایش ضریب ایمنی جاده ها و ایجاد بستری مناسب برای اشتغالزایی و هدایت سرمایه های بخش خصوصی در مسیر نیازهای كشور، عنوان کرد و گفت: این مجتمع خدماتی رفاهی از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۴هزار و۵۰مترمربع با سرمایه گذاری بیش از ۲۸ میلیارد ریال در کیلومتر ۳ سمت راست محور راه روستایی دهشاد آزاد راه تهران –ساوه عملیات احداث آن آغاز شد و به حمدالله در اسفند ماه سال جاری و در استانه ایام سفرهای نوروزی به بهره برداری رسید. 
 
جبراییلی ادامه داد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی بهاران دارای جایگاه عرضه سوخت بنزین، گازوئیل، ساختمان اداری، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، واحد خدمات خودرویی، رستوران و فروشگاه عرضه مواد غذایی است.
 
وی در مراسم بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی اظهار کرد: این طرح در فاز نخست موجب ایجاد اشتغال برای ۱۵نفر به طور مستقیم و۷نفر به طور غیر مستقیم شده است. همچنین ۱۳۱ فقره موافقت اصولی ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در استان تهران صادر شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هادی کریمی 0 0

    با سلام با تشکر دوستان با همکاری و مساعدت بزرگان و عزیزان بخش گردشگری استان قم و اداره محترم بازرگانی و اداره کل حمل و نقل پایانه های استان قم بنده با تلاش و توکل به خدا و آمادگی کامل جهت سرمایه گذاری کلان و ساخت مرکزی خدماتی بین راهی مدرن و بین المللی(حداقل بالاتر از مراکزموجود فعلی کشور ترکیه) و مقبول و در شان هموطنانم منتظر مساعدت و کارسازی و انجام کارهای اداری و شروع ساخت مرکزی خدماتی رفاهی گردشگری که با تنوع بهره برداری از آن در زمینه های گوناگون زیست محیطی ایمنی گردشگری رفاهی فرهنگی …که باعثرونق و ایجاد بستری مناسب برای جذب نیروی کار بخشی از استان قم که مستعد برای سرمایه گذاری و توسعه همجانبه آن میگردد منتظر اجرایی شدن امور اداری میباشم. با عنایت خدای بزرگ بزودی در صورت مساعدت و اجرایی شدن کارها خبرهای خوشی به هموطنان و بویژه در استان قم جهت ساخت فضایی مدرن و با الگو برداری از بهترین مراکز بین راهی دارای رتبه خوب بین المللی دنیا خواهم رساند. با احترام هادی کریمی مدیرعامل یک شرکت مهندسین مشاور - آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات سروران گرامی.