| کد خبر: 215559 |

صدور مجوز راه اندازی مجتمع بین راهی تسهیل می‌شود

وزارت ‎راه و شهرسازی مکلف شد تا ۲ هفته آینده دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در آزادراه های مشارکتی را تدوین کند.

تین نیوز

وزارت ‎راه و شهرسازی مکلف شد تا ۲ هفته آینده دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در آزادراه های مشارکتی را تدوین کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سی و نهمین جلسه هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار روز گذشته برگزار شد که یکی از مصوبات این جلسه از این قرار بود که وزارت ‎راه و شهرسازی مکلف شد تا ۲ هفته آینده دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در آزادراه‌های مشارکتی را با رعایت ماده ۲ و ۳ قانون بهبود تدوین و به هیأت ارائه کند.

در این مصوبه آمده است: وزارت راه و شهری سازی ظرف حداکثر دو هفته دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در آزادراه‌های مشارکتی را با رعایت مواد ۲ و ۳ قانون بهبود مستمر محیط کسبو کار و همکاری اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی ایران و اتاق تعاون ایران تهیه و به هیأت ارائه نماید.

همچنین با توجه به تعدد مراحل صدور مجوز احداث مجتمع خدماتی و رفاهی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مکلف است ضمن بارگذاری اطلاعات این مجوز در درگاه ملی مجوزهای کشور، ظرف مدت یک ماه پیشنهادات خود را در جهت تسهیل فرایند و کاهش مراحل صدور مجوز مذکور تهیه و به هیأت ارائه نماید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.