| کد خبر: 192651 |

جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس فردا جمعه ۲۸ تیرماه یک طرفه خواهد شد.

تین نیوز

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از دیروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه ادامه دارد گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۸ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۹ تیرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۸ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۹ تیرماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آغاز شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر دیروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ممنوع شده بود تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه از جاده های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.