| کد خبر: 160715 |

اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز این محور تا پایان امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز این محور تا پایان امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، بهادری در نشست بررسی مشکلات و موانع طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان بندری و توریستی فریدونکنار یادآور شد: کمربندی فریدونکنار برای تکمیل نهایی به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین افزود: تاکنون ۳ میلیارد تومان امسال اختصاص یافته و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه در دهه فجر سال آینده افتتاح شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه ۷۹ کیلومتر از ۸۴ کیلومتر طرح چهاربانده شدن محور سوادکوه انجام شده است، بیان کرد: تنها ۵ کیلومتر از این محور باقی مانده که این طرح تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و البته پروژه به اتمام نهایی نمی‌رسد و زیرگذر، دوربرگردان‌ها و پل در محدوده پل سفید سوادکوه باید در دو سال آینده ساخته شود.  

بهادری افزود: برای اتمام این پروژه در سوادکوه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امسال با تخصیص ۲۵ درصدی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: برای پروژه محور هراز هم امسال ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که تا پایان سال در صورت اعطای قیر یارانه‌ای به پیمانکار و اتمام عملیات چهار بانده شدن هشت کیلومتر باقیمانده، پایان می‌یابد.  

گفتنی است: از ۱۰۱ کیلومتر محور هراز ۵۵ کیلومتر آن ساخته شده و ۴۶ کیلومتر طول اجرایی پروژه در دست اقدام بوده که محدوده اجرایی ما حدود ۱۱ کیلومتر است که تا پایان امسال ۸ کیلومتر آن به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین دو دستگاه تونل نیز در این محور آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.