| کد خبر: 154093 |

محدودیت‌های ترافیکی اربعین در جاده‌های مازندران

کندوان و هراز جمعه یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد که با اجرای محدودیت های ترافیکی اربعین در جاده های این استان ، کندوان و هراز روز جمعه یک طرفه می شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد که با اجرای محدودیت های ترافیکی اربعین در جاده های این استان ، کندوان و هراز روز جمعه یک طرفه می شود.

سرهنگ علیرضا قدمی، گفت که اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر امروز آغاز شده و تا بامداد شنبه ادامه می یابد.

به گزارش ایرنا، وی هدف از اعمال این محدودیت ها را افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات اربعین حسینی اعلام کرد.

تردد در جاده های مازندران در تعطیلات مناسبتی و پایان هفته به گونه ای افزایش می یابد که سبب ایجاد راهبندان در مقاطی از جاده های هراز و کندوان می شود.

** ممنوعیت تردد موتورسیکلت

رئیس پلیس راه مازندران گفت که همزمان با اجرای محدودیت های ترافیکی ، تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت 12 ظهر امروز 16 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 21 آبان ماه از محورهای کرج به چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی اضافه کرد : تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

** کندوان

سرهنگ قدمی گفت که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 19 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

** هراز

رئیس پلیس راه مازندران از پایان و لغو عملیات کارگاه جاده ای در محور هراز تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود : هرگونه اعمال محدودیت های از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت : تردد کلیه تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 14 روز چهارشنبه 17 آبان ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 آبان از محور هراز ممنوع است.

وی افزود : تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

** سوادکوه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود : تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی فرعی دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.