| کد خبر: 216024 |

توزیع بیش از ۱۰۶هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان برون‌شهری لرستان

از تیرماه ۹۷ تا ۲۶ تیرماه سال جاری تعداد ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین ناوگان عمومی باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

تین نیوز

از تیرماه ۹۷ تا ۲۶ تیرماه سال جاری تعداد ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین ناوگان عمومی باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان گفت: از سال گذشته تاکنون سهمیه تخصیصی لاستیک استان ۱۱۰ هزار و ۳۹۷ حلقه بوده که از این میزان تا پایان روز ۲۶ تیرماه ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان عمومی برون شهری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۲۰۰ حلقه از لاستیک های توزیع شده مربوط به سال جاری است، افزود: ثبت نام متقاضیان لاستیک بصورت حضوری و با مراجعه مالک ناوگان انجام می پذیرد که این امر توسط ۱۷ حوزه توزیع و با همکاری ۷۴ عامل فروش لاستیک انجام شده است.

قدمی با اشاره به روند توزیع لاستیک در استان گفت: از سال گذشته که توزیع لاستیک دولتی در کشور و استان با روش سامانه ای کلید خورد با برگزاری جلسات مشترک متعدد با حضور دستگاه های ذیربط و همچنین جلسه مستمر داخلی، هماهنگی های لازم در راستای مدیریت توزیع عادلانه و شفاف لاستیک و جلوگیری از تخلفات صورت گرفته است که خداروشکر مورد رضایتمندی متقاضیان بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت بازدیدهای میدانی مشترک با دستگاه های نظارتی و اجرایی برای شناسایی تخلفات احتمالی و نظارت بر روند توزیع انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تهیه اتاق مجزا و استقرار کارشناسان برای پاسخگویی به مراجعان، تامین زیرساخت های نرم افزاری، رسیدگی به شکایات سامانه شهراه و شکایات حضوری، تبیین شرح وظایف کارشناسان مربوطه و صدور ابلاغیه و اطلاع رسانی با تهیه و نصب بنر در پایانه ها، سایت اداره کل و رسانه های مجازی و مکتوب استان از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت توزیع لاستیک دولتی بوده  است.

وی گفت: همچنین اخیرا در راستای تسهیل در روند دریافت لاستیک و دسترسی آسان مالکین ناوگان باری و مسافری ،امکان ثبت نام و دریافت حواله لاستیک بصورت غیرحضوری در سامانه اینترنتی kala.ntsw.ir فراهم شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به دریافت حواله لاستیک کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.