| کد خبر: 200222 |

◄ ​بازدید معاون برنامه‌ریزی سازمان از آخرین وضعیت راه‌های استان لرستان

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بازدید و بررسی آخرین وضعیت راه‌های استان لرستان پس از وقوع سیل فروردین ماه امسال به این استان سفر کرد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بازدید و بررسی آخرین وضعیت راه‌های استان لرستان پس از وقوع سیل فروردین ماه امسال به این استان سفر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خداداد مقبلی معاون برنامه‌ریزی این سازمان در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل و معاونان راهداری و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برگزار شد، آخرین وضعیت راه‌ها، اقدامات، تخصیص اعتبارات، نیازها و مشکلات این اداره‌کل را پس از سیل فروردین 98 بررسی کرد.

مقبلی در این جلسه با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای راهداری زمستانی و ضرورت آمادگی صد در صدی اکیپهای راهداری استان در زمان بارندگی ها گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که بیشترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه شده و تردد روان در محورهای استان برقرار باشد.

وی با قدردانی از عملکرد مدیریت و کارکنان این اداره کل در زمان وقوع سیل و پس از آن و پیگیری مشکلات مردم در سازمان اظهار داشت: 
بازدید از پروژه های تعمیر، بازسای ابنیه فنی و روکش آسفالت محورهای خسارت دیده از سیل در شهرستان پلدختر از اهداف سفر به لرستان است و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در اجرای این پروژه ها تسریع گردد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه راهکارهای پیشنهادی معاونت راهداری لرستان برای جبران خسارات سیل به راه ها و جلوگیری از قطع راه ارتباطی مردم در مناطق سیل‌زده در ایام پیش رو ارائه شد که معاون برنامه‌ریزی از مساعدت و حمایت لازم سازمان برای پیگیری حل مشکلات و عملیاتی کردن پیشنهادات کارشناسی خبر داد.

 لازم به ذکر است، مقبلی در ادامه سفر خود به استان لرستان، راهی شهرستان پلدختر شد تا از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌ها و نیازهای راهداری این شهرستان را بررسی کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.