| کد خبر: 183505 |

◄ اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره رومشکان در حال اجرا است

پروژه اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره شهرستان رومشکان آغاز شده و با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

تین نیوز

محمد فیلی‌فرد رییس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از پروژه اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره رومشکان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، حسن فاضلیان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان در این بازدید با اشاره به موقعیت تقاطع تنگ‌بره گفت:  تقاطع تنگ‌بره در محور بابازید- سیمره قرار دارد، این محور از مسیرهای ترانزیتی غرب به جنوب کشور محسوب می‌‌شود اما به دلیل ایمنی پایین، تصادفات متعددی در تقاطع تنگ‌بره رخ می‌دهد.

وی افزود: با پیگیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای اصلاح این تقاطع تدوین شده است که در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت تاکنون تعریض لاین‌های ورود و خروج، ایجاد پارکینگ آسفالته، ایجاد شیار لغزاننده، خط کشی قبل و بعد از تقاطع و بستن پرتگاه‌ها با نیوجرسی انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان گفت: هم‌‌‌اکنون عملیات اجرایی تعریض پل تنگ‌بره و رمپ‌های ورودی و خروجی توسط پیمانکار در حال انجام است امیدواریم درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا قبل از ایام نوروز این پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه گام بعدی این پروژه ایجاد روشنایی خواهد بود، افزود: اجرای زیرگذر در این تقاطع به‌عنوان برنامه بلندمدت پیشنهاد شده است که درصورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

رییس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در ادامه از ادارات و فعالیت اکیپ‌های نوروزی شهرستان‌های چگنی و رومشکان بازدید کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.