| کد خبر: 163190 |

لرستان رتبه نخست کشور را در ارزیابی عملکرد سامانه‌های هوشمند جاده‌ای کسب کرد

راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در ارزیابی عملکرد نظارت و بهره‌برداری از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای طی سه‌ماهه منتهی به بهمن ۹۶، رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

تین نیوز

راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در ارزیابی عملکرد نظارت و بهره‌برداری از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای طی سه‌ماهه منتهی به بهمن ۹۶، رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان با اعلام این خبر افزود: بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در این ارزیابی که بر اساس شاخص‌های مختلف نظیر ترددشمارها، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر صورت گرفته است لرستان با کسب ۹۰.۲ امتیاز از ۱۰۰‌، موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

وی با اشاره به اینکه لرستان برای چندمین بار است که امسال موفق به کسب رتبه نخست در کشور می‌شود، بیان کرد: استان‌های قم و همدان پس از لرستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

شرفی اظهار کرد: در نامه رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور، هماهنگی و همکاری واحدهای مختلف ازجمله ادارات ماشین‌آلات، ایمنی و ترافیک و حمایت مدیریت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در پیشبرد فعالیت‌های مرکز در ارتباط با سایر دستگاه‌های استان نظیر پلیس‌راه، برق و مخابرات به‌عنوان مؤلفه‌های مهم در این ارزیابی قیدشده است.

وی نگهداری و توسعه تجهیزات موجود شامل: نظارت تصویری و شناسگرهای ترافیکی، ترددشمارهای برخط، ثبت تخلفات عبور و مرور، توزین در حال حرکت، ثبت تخلفات سیار، نمایشگرهای دیواری، مدیریت ناوگان امدادی، نگهداری و بهره‌برداری از همه سامانه‌های هوشمند در ایام اداری و غیر اداری، بررسی و تحلیل وضعیت ترافیک جاده‌ها؛ سامانه‌های توزین در حال حرکت و تخلفات سرعت را از وظایف پیشنهادی ادارات مدیریت راه‌های استان‌ها عنوان کرد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.