| کد خبر: 252132 |

اجرای روکش آزادراه قزوین - رشت در محدوده گردنه کوهین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ طرح راهداری در این استان در حال بهره برداری هستند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ طرح راهداری در این استان در حال بهره برداری هستند.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری قزوین)، جواد حق لطفی افزود: برای اجرای این تعداد طرح ۱۸۳میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال زایی این طرح ها که عمده آنها در شهرستان قزوین قرار دارند ۴۰۳ نفر بوده است.

حق لطفی ادامه داد: احداث روشنایی پل شرکت نفت، لکه گیری و آسفالت آزادراه قزوین - زنجان، لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محور قزوین - رشت، لکه گیری و روکش آزادراه قزوین - رشت در محدوده گردنه کوهین، روکش آسفالت بلوار وردوی شال، لکه گیری و آسفالت شامی شاپ ضیاآباد، ایمن سازی تقاطع شامی شاپ، عملیات اجرای روکش حفاظتی در راه های حوزه استان قزوین، احداث روشنایی کمربندی تاکستان و لکه گیری و روکش آسفالت محور قزوین -بوئین زهرا در محدوده پل شاه عباسی از جمبه طرح هایی است که در ایام دهه مبارک فجر بهره برداری می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: همچنین در حوزه راه های روستایی نیز ۱۵طرح بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت از جمله در روستاهای بکندی، ساربانک، بهرام آباد - جمجرد، سیمیار، آلتین کش-سیردان، قازانداقی زین آباد-قلعه گنجی، حصار ولیعصر، شترک و ورس-باورس طی این ایام در حال بهره برداری هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.