| کد خبر: 196406 |

همه کارت‌ها در قالب کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شوند

همه کارت‌ها تا سه سال آینده جمع‌آوری و در قالب کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شوند و مردم استان باید برای اخذ کارت هوشمند اقدام کنند.

تین نیوز

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همه کارت‌ها تا سه سال آینده جمع‌آوری و در قالب کارت هوشمند ملی تجمیع می‌شوند و مردم استان باید برای اخذ کارت هوشمند اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید محمدعلی تقوی اظهار داشت: همه بانک‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید از ارائه هر گونه خدمات به دارندگان کارت‌های ملی قدیمی خودداری کنند.

وی افزود: کسانی که تاکنون کارت‌های ملی خود را تعویض نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت در محل سکونت خود مراجعه کنند.

تقوی علت تاخیر در صدور کارت هوشمند ملی را تامین مواد و بدنه این کارت برشمرد و تصریح کرد: با راه‌اندازی چاپخانه مرکزی ایران، روند چاپ بدنه و صدور کارت ملی هوشمند شتاب می‌گیرد.

وی در خصوص کسانی که از قبل ثبت‌نام کرده و کارت جدید برای آن‌ها صادر نشده است، بیان کرد: این افراد می‌توانند تا زمان تحویل گرفتن کارت ملی خود از کد رهگیری دریافتی استفاده کنند.

تقوی عنوان کرد: تاکنون برای ۸۵ درصد جمعیت معادل ۴۶۵ هزار نفر از افراد بالای ۱۵ سال در کهگیلویه‌ و بویراحمد کارت هوشمند ملی صادر شده است.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن کهگیلویه‌ و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ بیش از ۷۱۳ هزار نفر جمعیت داشت و براساس بررسی‌های اخیر جمعیت استان به ۷۲۰ هزار نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.