| کد خبر: 193532 |

تمامی تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات فراهم شود

وحدت و همدلی همواره یکی از ضرورت‌های امروز است که در زمان انتخابات نیاز به این مقوله در استان تشدید می‌شود.

تین نیوز

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمامی زیرساخت‌های پوشش ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در استان فراهم شود که در این زمینه باید سریع‌تر اقدامات لازم انجام گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، عباس میرزاد در جلسه ستاد انتخابات استان، با تاکید بر ایجاد انسجام، وحدت و همدلی در انتخابات اظهار داشت: وحدت و همدلی همواره یکی از ضرورت‌های امروز است که در زمان انتخابات نیاز به این مقوله در استان تشدید می‌شود.

وی افزود: ایجاد تعامل دوسویه میان دستگاه‌ها و ارکان انتخابات در هرمزگان از دیگر ضروریات مورد تاکید است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم برای وزارت کشور بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم، شفاف، بی‌طرفانه، امن، باشکوه و مشارکت حداکثری مردم هموار مورد تاکید استاندار هرمزگان بوده است.

میرزاد بیان داشت: طبق مقررات و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، اغلب مراحل انتخابات مجلس ۹۸ در کشور به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و لازم است تمامی زیرساخت‌های پوشش ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در استان فراهم شود که در این زمینه باید سریع‌تر اقدامات لازم انجام گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به این که مشکلات دوره‌های قبلی انتخابات احصاء تا با رفع آنها وضعیت مطلوبی برای سلامت انتخابات داشته باشیم، ادامه داد: وزارت کشور مسؤول اصلی حسن اجرای قوانین مربوط به انتخابات است و وظیفه اصلی آن اجرای قانون است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات مورد وثوق همه جریانات سیاسی استان باید مورد توجه باشد، ادامه داد: لازم است فرمانداران در شهرستان‌ها با برآورد دقیق از حوزه انتخابیه، شرایط حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

میرزاد با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان اصلی و مهم مردم سالاری دینی در ایران است، افزود: همواره مردم در شرایط مختلف دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند و در این دوره از انتخابات نیز مردم خوب استان با مشارکت و حضور پررنگ در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.