| کد خبر: 179963 |

◄ استفاده از دو مدل سامانه عملیاتی و تحلیلی در شهرداری تهران

مدیرعامل فاوای شهرداری گفت: تمامی واحدهای شهرداری برای گزارش‌سازی از آمار، داده‌ها و جداول دیتابیس مرکز فنآوری اطلاعات شهرداری استفاده می‌کنند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اطلاعات و فنآوری اطلاعات شهرداری تهران از استفاده از دو مدل سامانه عملیاتی و تحلیلی در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  محمد فرجود اظهار کرد: در این مسیر باید نیاز استفاده از این امکان را در مدیران ایجاد کرد و به آنها برای شناخت و استفاده از امکانات موجود یاری رساند.

وی تصریح کرد: رصدخانه سامانه‌های تحلیلی کمک می‌کند تا مدیریت شهری دیدی جامع و از بالا به همه اتفاقات شهر داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در ادامه با اشاره به مرکز آمار و رصد شهری به عنوان مرکز اصلی آمار و داده‌های شهرداری تهران، ابراز داشت: تمامی واحدهای شهرداری برای گزارش‌سازی از آمار، داده‌ها و جداول دیتابیس این مرکز استفاده می‌کنند.

فرجود با اشاره به اهمیت داشبوردهای اطلاعاتی مختلف، نیز یادآور شد: مدیران شهری از داشبوردهای مختلفی که سازمان پیاده‌سازی کرده، استفاده می‌کنند و به صورت روزانه، ماهانه و سالانه و کاملاً به روز به آمار و اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص حمل‌ونقل شهری دسترسی دارند.  شورای شهر و کمیسیون‌های مختلف از جمله کمیسیون حمل‌ونقل نیز می‌توانند به سامانه‌های تخصصی در خصوص حمل‌ونقل، آلودگی هوا، خدمات شهری و سایر موضوعات شهر نیز دسترسی داشته باشند.  

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به این نکته نیز اشاره کرد که، حمل‌ونقل هوشمند یکی از شاخصه‌های شهری پیشرفته است که تهران نیز در فاصله کمی از آن قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.