| کد خبر: 49472 |

◄ تکنولوژی روز دنیا در خدمت علائم رانندگی و خط سفید

تین نیوز | خط کشی جدید معابر پایتخت که در طرح خط سفید به اجرا درآمده با استانداردهای روز جهان انطباق دارد. شرکت عرف ایران که طراح و مجری تجهیزات ترافیکی تهران و بسیاری از کلان شهرهای کشور است، خط کشی های جدید تقاطع های پایتخت را نمونه ای از تجهیزات روز کشورهای پیشرفته می داند.
 
معاون بازرگانی شرکت عرف ایران با اشاره به اینکه شهرداری تهران در پروژه ها و ساخت تجهیزات ترافیکی جایگاه بالایی در سطح کشور دارد، تصریح کرد: مدیریت شهری پایتخت الگویی در تجهیزات برای همه کشور محسوب می شود. برای نمونه دربحث ساخت و اجرای تجهیزات ایستگاه های BRT گام های مهمی همراه شرکت عرف ایران برداشته شد.

مهدی وکیلی در گفتگو با تین نیوز این شرکت را یکی از شرکت های وابسته به شهرداری تهران دانست و افزود: شرکت عرف ایران با بیش از دو دهه فعالیت تولید تابلوهای علائم رانندگی و BRT و خط کشی معابر در تمامی مناطق شهر تهران بر عهده دارد.
 
به گفته وی، بزرگ ترین و پیشرفته ترین ناوگان خط کشی معابر کشور نیزاز سوی این شرکت با مدیریت شهری پایتخت همکاری می کند و آخرین استانداردهای روز دنیا را با بهره گیری از تکنولوژی برتر در خط کشی معابر به کار می گیرد.
 
وکیلی با اشاره به اینکه همچنین تجهیز ناوگان خط کشی برای این ماموریت به عرف ایران سپرده شد و امیداست تهران درقالب این طرح به استانداردی در علائم تردد دست یابد، تصریح کرد: در طرح خط سفید مدیریت شهری مناطق 22 گانه باتغییر شکل خطوط عابرپیاده خط قرمز و 2 خط سفید را در تقاطع ها طراحی می کنند که برای این مهم نیاز مبرم به دستگاه خط پاک کن وجود دارد.
 
وی از ورود یک دستگاه خط پاک کن یا ریموال مکانیزه به تهران خبر داد و اظهار داشت: این دستگاه می تواند کمک بزرگی دراجرای طرح خط سفید در تهران باشد. این دستگاه مکانیزه علاوه بر تجهیز به فناوری روز اروپا می تواند مانع تحمیل هزینه تراشیدن آسفالت، آسفالت کردن و خط کشی مجدد شود. به گفته وی این دستگاه با عنوان تجاری "ریموال" تا کمتراز 4ماه دیگردر تهران به کارگرفته می شود.

وی با اشاره به تعدیل نیروی انسانی در این مرکز و بکار گیری این نیروها در سایر بخش ها تاکید کرد: با مکانیزه شدن عملیات خط کشی و شست و شوی تابلوها، تنها حضور یک اپراتور در مرکز کافی بوده و سلامت کارکنان نیز در برخی حوادث ترافیک در هنگام عملیات های مختلف با خطر مواجه نخواهد شد.

وکیلی همچنین از تعامل شرکت مذکور با پلیس و شهرداری ها سراسر کشور خبر داد و بیان داشت: با توجه به تکنولوژی بکار گرفته شده در این شرکت، قطعا قیمت ها جز با فهرست بهای سازمان ترافیک ارائه نمی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن اکبرى 0 0

    امیدوارم مردم فرهنگ رانندگى پیدا کنن و بین خطوط حرکت کنند