| کد خبر: 234288 |

◄ کاهش ۴۳۰هزار نفری جابجایی مسافر از طریق پایانه‌های مسافری مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از کاهش بیش از۴۳۰ هزار نفری جابجایی مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری در مرداد ماه نسبت به تیرماه امسال خبرداد.

تین نیوز

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از کاهش بیش از۴۳۰ هزار نفری جابجایی مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری در مرداد ماه نسبت به تیرماه امسال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: بر اساس آمار از ابتدا تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ بیش از ۹۵۸ هزار و ۲۳۳ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی افزود: از ابتدا تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و ۳۹۶ هزار و ۹۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابجا شده بودند که مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش ۴۳۸ هزار و ۷۴۳ مسافر در مرداد ماه نسبت به ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین طبق آمار از اول تا ۳۱ مرداد ماه سال گذشته نیز ۸۲۵ هزار و ۱۲۸ مسافر از طریق پایانه‌های شهرداری به شهر مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی به اجرای طرح اصلاح الگوی سفر در پایانه مسافربری اشاره و اظهار کرد: بر اساس این طرح فروش بلیت در پایانه مسافربری کاملاً ممنوع و فروش بلیت تنها از طریق الکترونیک توسط درگاه‌های اینترنتی و آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه انجام می‌شود.

کاظمی ادامه داد: بر این اساس به زائران و مجاوران توصیه می‌شود تا قبل از حضور در پایانه و انجام سفر بلیت خود را از طریق الکترونیک و آژانس‌های مسافرتی به نام مسافر تهیه کنند زیرا عبور از گیت های هوشمند و ورود به جایگاه سوار شدن مسافران به اتوبوس فقط از طریق QR کد مندرج بر بلیت صادر شده به نام مسافر امکان پذیر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.