| کد خبر: 232024 |

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اعلام کرد؛

پیشرفت فیزیکی 85 درصدی پروژه مسیر 45 متری سردخانه مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه تعریض و بهسازی مسیر45 متری سردخانه اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود 85 درصدی برخوردار است.

تین نیوز

 معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه تعریض و بهسازی مسیر45 متری سردخانه اکنون از پیشرفت فیزیکی حدود 85 درصدی برخوردار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: با توجه به عرض کم معبر و مشکلات ترافیکی زیاد از جمله تصادفات منجر به فوت که به دلیل تردد تریلی های حمل بار از این منطقه شاهد آن بودیم، اجرای پروژه پل سواره و جاده دسترسی محور 45 متری سردخانه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برهمین اساس عملیات اجرایی پروژه اول آبان سال گذشته و با روشن شدن تابلو روزشمار287 روزه آغاز شد و امیدواریم تا اواسط تابستان آماده بهره برداری شود.

معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، تصریح کرد: جاده دسترسی به سردخانه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان از سوی سازمان عمران و با همکاری شهرداری منطقه هفت در حال اجرا است.

کاظمی با اشاره به اینکه پروژه مسیر 45 متری اکنون دارای حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی است، ادامه داد: این پروژه شامل بهسازی مسیل و بازگشایی کال طرق با عرض حدود 40 متر، اجرای راه از میدان پایانه بار تا اتصال به کنارگذر اتوبان مشهد – نیشابور به عرض حدود 35 متر، ایجاد جداول انتقال آب سطحی، آیلند میانی و روسازی مسیرهای رفت و برگشت و اجرای چهار دهانه پل با طول 80 متر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.