| کد خبر: 232264 |

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اعلام کرد؛

صرفه جویی سالیانه 220 میلیارد ریالی با بومی سازی قطعات مورد نیاز ناوگان

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بومی سازی قطعات و ابزار مورد نیاز ناوگان ، صرفه جویی میانگین 220 میلیارد ریال را در هرسال برای سازمان در پی داشته است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بومی سازی قطعات و ابزار مورد نیاز ناوگان ، صرفه جویی میانگین 220 میلیارد ریال را در هرسال برای سازمان در پی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص، افزود: با هدف اجرای اقتصاد مقاومتی و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه، بومی سازی قطعات مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار سازمان قرار گرفت و در این راستا تا کنون بالغ بر 200 نوع قطعه اتوبوس در تعمیرگاه سازمان اتوبوسرانی مشهد بومی سازی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تهیه برخی لوازم یدکی اتوبوس از بازار به دلیل تحریم های ظالمانه سخت است، عملیات بومی سازی این قطعات و یا جایگزینی با قطعات موجود در کشور از سال گذشته در دستورکار سازمان قرار گرفت و طی یک سال اخیر 200 قطعه، مهندسی معکوس و بومی سازی شده است که صرفه جویی سالیانه معادل 220 میلیارد ریال دربر داشته است و برهمین اساس توقف دائم اتوبوس ها در تعمیرگاه مرکزی از 14 درصد در سال 97 به 6 درصد درسال 99 کاهش پیدا کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.