| کد خبر: 226439 |

شهردار مشهد: بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مصلی طی سه ماهه آینده

شهردار مشهد با اشاره به اینکه مطالبه شورای شهر در دوسال گذشته قرارگرفتن تقاطع غیر هم سطح مصلی در طرح تفصیلی برای محیا شدن زمینه اجرای آن در 10سال آینده بود، گفت: اما با تلاش همکارانم این پروژه اکنون به سرعت در حال اجرا است و طی دو تا سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

تین نیوز

 شهردار مشهد با اشاره به اینکه مطالبه شورای شهر در دوسال گذشته قرارگرفتن تقاطع غیر هم سطح مصلی در طرح تفصیلی برای محیا شدن زمینه اجرای آن در 10سال آینده بود، گفت: اما با تلاش همکارانم این پروژه اکنون به سرعت در حال اجرا است و طی دو تا سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید حریری و ایجاد مسیر شرقی بولوار مصلی به بولوار حر که با حضور مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: دوسال پیش در همین زمان یکی از مطالبات جدی شورای شهر این بود که طرح اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی در طرح تفصیلی قراربگیرد تا شاید زمینه اجرای آن ظرف 10 سال آینده محیا شود.

وی اضافه کرد: اما نه تنها این پروژه در طرح دیده شد بلکه عملیات اجرایی آن بهمن سال 98 آغاز و امروز خوشبختانه این پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است و با تلاشهای انجام شده ظرف 2-3ماه آینده این تقاطع به بهره برداری خواهد رسید.

کلائی تصریح کرد: اکنون بالغ بر 286 هکتار از اراضی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر با حمایت مدیریت عالی استان و همراهی آستان قدس و عنایت شخص تولیت آستان قدس رضوی برای ایجاد بوستان 70 هکتاری، مسکن ارزان قیمت و سایر پروژه های عمرانی درمحدوده این دو شهرک در اختیار شهرداری مشهد قرارگرفته است که از این بابت تشکر می کنم.

کلائی به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید حریری اشاره کرد و ادامه داد: نفع همراهی دستگاه های مختلف به ویژه آستان قدس رضوی و راه آهن جمهوری اسلامی برای احداث این تقاطع به شهر، زائران و مجاوران خواهد رسید.

شهردارمشهد با بیان اینکه طی یکی دوهفته آینده شاهد افتتاح پروژه بازگشایی مسیر کوشش خلج خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این پروژه طبق زمانبندی باید 6 ماه دیگر به بهره برداری می رسید اما پیمانکار این پروژه شرکت ماشین بتن آستان قدس رضوی است این پروژه را 6 ماه زودتر از زمان تعیین شده آماده بهره برداری کرده اند.

وی ادامه داد: پیمانکار تقاطع غیر همسطح شهید حریری نیز که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد، شرکت بتن ماشین رضوی است، لذا با توجه به تجربیات و همت این شرکت می خواهم این پروژه را با سرعت بیشتر و ظرف 5ماه آماده بهره برداری کنند.

کلائی اضافه کرد: این همه کار سخت را در شهر انجام داده ایم، لذا به گونه ای برنامه ریزی شود تا تقاطع غیر همسطح شهید حریری به جای زمانبندی 8ماهه ظرف 5ماه اجرا شود که انشالله شاهد تحقق این موضوع باشیم.

وی افزود: تامین منابع مالی اجرای پروژه ها هم در حوزه مالی و هم در حوزه اقتصادی در کنار اقدامات فنی کار سختی است که بابت آن از همکارانم در این حوزه ها تشکر می کنم.

شهردارمشهد درادامه گفت: امیدوارم به برکت دعای خیر شهروندان و نیت خیر همکارانم در ایام مبارک دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) دو پروژه مهم تقاطع غیر همسطح مصلی و شهید حریری را که آثار و فواید زیادی برای شهر دارد، طبق زمانبندی به بهره برداری برسانیم .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.