| کد خبر: 249318 |

جزئیات تاخیر پروازهای یزد، بوشهر و عسلویه شرکت هواپیمایی آسمان اعلام شد

شرکت هواپیمایی آسمان علت تاخیر در پرواز تهران- یزد روز یکشنبه را نقص فنی اعلام کرد و از مسافران پروازهای بوشهر و عسلویه به‌دلیل تغییر در ساعت پروازها عذرخواهی کرد.

تین نیوز

 شرکت هواپیمایی آسمان علت تاخیر در پرواز تهران- یزد روز یکشنبه را نقص فنی اعلام کرد و از مسافران پروازهای بوشهر و عسلویه به دلیل تغییر در ساعت پروازها عذرخواهی کرد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، در روز یکشنبه مورخ 6/9/1401 پرواز تهران به یزد بوئینگ 737 به شماره 862  در حین مسافرگیری، خلبان پرواز متوجه نقص فنی در سیستم هیدرولیک شده که برای رفع اشکال، اطمینان و حفظ سلامتی مسافرین مجدداً سیستم چک و با تلاش همکاران فنی رفع اشکال می گردد.

این پرواز پس از پذیرایی از مسافرین محترم در فرودگاه مهرآباد در ساعت 11 تهران را به مقصد یزد ترک می نماید.

در همین راستا به دلیل تاخیر در پرواز تهران به یزد، زمان جدید برای سایر پروازهای این هواپیما از طریق پیامک به اطلاع مسافرین محترم پروازهای یزد به تهران، تهران به بوشهر، بوشهر به تهران، تهران به عسلویه، عسلویه به تهران رسیده است.

لازم به ذکر است مسافرین محترم پرواز یزد به تهران در محل فرودگاه پذیرایی و مسافرین محترم تهران به بوشهر در محل فرودگاه مهرآباد با غذای گرم پذیرایی شدند.

شرکت هواپیمایی آسمان مجدداً از مسافران مسیر تهران به یزد و سایر پروازهای این شرکت در روز جاری عذرخواهی نموده و تاکید می نماییم اطمینان از انجام پرواز ایمن اولویت اصلی این شرکت در این مواقع بوده و در این شرایط تمامی دست‌اندرکاران موظف هستند برای پرواز ایمن طبق دستورالعمل اقدام نمایند. همچنین، باید از صبوری مسافران محترم این شرکت تشکر و قدردانی نمود.

 

لینک اطلاعات شرکت هواپیمایی آسمان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.