| کد خبر: 249285 |

تاخیر 5 ساعته پرواز تهران یزد هواپیمایی آسمان/ چند پرواز دیگر با تاخیر انجام خواهد شد

پرواز تهران - یزد هواپیمایی آسمان با زمان برنامه‌ای ۶ و ۳۰ دقیقه پس از اعلام‌ 5 ساعت تاخیر، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد.

تین نیوز

امروز (یکشنبه) هواپیمایی آسمان با زمان برنامه ای ۶ و ۳۰ دقیقه پس از اعلام 5 ساعت تاخیر، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد.

تاخیر در انجام پرواز شماره ۸۶۲ تهران- یزد هواپیمایی آسمان باعث شده است که تعداد دیگری از پروازهای این شرکت هواپیمایی از جمله پروازهای اهواز، بوشهر و عسلویه نیز امروز با تاخیر 5 ساعت انجام شود.

بر اساس اطلاعات مندرج در تابلوی پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد ، پرواز شماره ۸۲۲ امروز (یکشنبه) شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران- عسلویه از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه و پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمایی آسمان در مسیر تهران- بوشهر از زمان برنامه ای ۱۰ و ۱۰ دقیقه به ۱۴ و ۲۰ دقیقه تغییر یافته است.

همچنین پرواز برنامه ای تهران- اهواز این شرکت هواپیمایی به شماره ۸۳۲ شب گذشته با حدود چهار ساعت تاخیر به جای پرواز در ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه، ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کرد.

بر اساس تابلوی اطلاعات فرودگاه مهرآباد، یک پرواز دیگر این شرکت نیز در مسیر تهران- یزد به شماره ۸۶۳ که قرار بود با زمان برنامه ای ۹ و ۵۰ دقیقه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کند، در وضعیت تاخیر نامعلوم قرار دارد.

دلیل تاخیر پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان نقص فنی نبوده و هنوز این شرکت هواپیمایی توضیحی درباره تاخیر زنجیره ای پروازهای امروز یکشنبه (۶ آذر) اعلام نکرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.