| کد خبر: 162074 |

◄ افتتاح 15 پروژه‌ فرودگاهی با 150 میلیارد تومان اعتبار

پانزده پروژه فرودگاهی بااعتبار 1500 میلیارد ریال در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد. محمدرضا زحمت‌کشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌های کشور با اعلام این خبر افزود: حدود 20 پروژه به ارزش 3100 میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه و ابلاغ قرارداد دارد و برای 18 پروژه به ارزش 7800 میلیارد ریال برنامه‌ریزی‌شده که در صورت تأمین اعتبار، برای انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدام می‌شود.

تین نیوز

به گفته مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌های کشور 15 پروژه فرودگاهی با اعتبار 150 میلیارد تومان در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

محمدرضا زحمت‌کشان با اعلام این خبر افزود: حدود 20 پروژه به ارزش 310 میلیارد تومان در مرحله برگزاری مناقصه و ابلاغ قرارداد دارد و برای 18 پروژه به ارزش 780 میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده که در صورت تأمین اعتبار، برای انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران زحمتکشان درباره مهم‌ترین اقدامات اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها در سال 96 گفت: امسال 13 قرارداد عمرانی را در فرودگاه‌های مشهد، اصفهان، کرمانشاه، اردبیل، تبریز، رشت، لارستان، سمنان و شاهرود منعقد کردیم. همچنین 23 قرارداد مطالعاتی به ارزش 7.9 میلیارد تومان منعقدشده که 17 مورد در حوزه مطالعات و 6 مورد در حوزه نظارت بوده است.

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها افزود: 33 پروژه دیگر نیز در دست اقدام داریم که از این تعداد 15 طرح بااعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد تومان در مرحله تحویل قرار دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گفته محمدرضا زحمتکشان، از ابتدای سال 96 تاکنون 13 پروژه عمرانی و توسعه فرودگاهی به ارزش 360 میلیارد تومان ازجمله به‌سازی و توسعه سطوح پروازی، ترمینال و محوطه‌سازی فرودگاه مهرآباد، ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه، سطوح پروازی فرودگاه پارس‌آباد، اپرون فرودگاه بندرعباس، ساخت ترمینال و محوطه‌سازی فرودگاه بجنورد و توسعه و به‌سازی سطوح پروازی فرودگاه شاهرود (باندهای 29 چپ و 29 راست و توسعه اپرون بتنی و استریپ‌سازی) تحویل موقت شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.