| کد خبر: 256289 |

امکان جبران زیان قطارهای حومه‌ای با پرداخت یارانه از سوی دولت

مدیرعامل رجا گفت: انتظار است دولت با ارائه یارانه به قطارهای حومه ای بخشی از ضرر و زیان این قطارها را جبران کرده تا رشد و توسعه صنعت ریلی در این بخش محقق شود.

تین نیوز

مدیرعامل رجا گفت: انتظار است دولت با ارائه یارانه به قطارهای حومه ای بخشی از ضرر و زیان این قطارها را جبران کرده تا رشد و توسعه صنعت ریلی در این بخش محقق شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ناصر بختیاری در مراسم اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان که از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، با اشاره به همکاری رجا با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داست: رجا تلاش می کند در بخش حمل و نقل ریلی خدمات مناسبی به مسافران ارائه و حقوق مسافر، رعایت شود.

وی قیمت بلیت قطارهای حومه ای را پایین دانست و گفت: پرداخت هزینه ها برای بازسازی و نگهداری واگن ها به یورو و دلار است، بنابراین انتظار می رود دولت با ارائه یارانه به این قطارها بخشی از ضرر و زیان این شرکت را جبران کرده و موجبات رشد و توسعه این صنعت و به دنبال آن رضایت هم وطنان را فراهم آورد.

در این مراسم معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز بر اهمیت موضوع حمل و نقل ریلی در کشور اشاره کرد و سهم شرکت رجا در جابه جایی مسافر را قابل توجه دانست.

اکبر تقوی یکی از شروط لازم برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را نداشتن پرونده تخلف از سمت مشتری عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی جعفری 0 0

    امکان جبران زیان با مدیریت عالی و چابک سازی توسط مدیران ارشدامکان پذیر است بجای اینکه صد تا مدیریت درست کنید تا دوستان و فامیل ها و رفقای شما و سفارشی هامدیر و معاون بشن برید اصلاح ساختار کنیدواگر توان ندارید واگن ها رو بفروشید به شرکت های خصوصی پولش رو بدید سازمان تامین اجتماعی نه اینکه برای چرخاندن و پرداخت حقوق های نجومی دوستان و سفارش شده ها تو شرکت زیان ده در خواست یارانه از جیب بازنشسته های بدبخت تامین اجتماعی کنید