| کد خبر: 240658 |

◄ متن پیام خداحافظی رئیس هیئت مدیره رجا با کارکنان

علیرضا محمودی رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا که بعد از ظهر امروز هشتم اسفند جای خود را به محمد رجبی داد با ارسال پیامی با کارکنان شرکت خداحافظی کرد.

تین نیوز

علیرضا محمودی رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل ریلی رجا که بعد از ظهر امروز هشتم اسفند جای خود را به محمد رجبی داد با ارسال پیامی با کارکنان شرکت خداحافظی کرد.

به گزارش تین نیوز، متن پیام علیرضا محمودی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا

هم‌ قطاران عزیزم؛

از روزی که وارد شرکت رجا شدم همواره سعی‌ ام بر این پایه استوار بوده است که در کنار توجه به ارائه خدمت مناسب و بی‌ منت به هموطنان عزیز که قطار را به عنوان وسیله‌ ای ایمن انتخاب کرده‌اند، در حد وسع و اختیارات مسائل و مشکلات شما عزیزان را پیگیری و حتی‌ المقدور کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید:

تغییر ناگهانی در تغییرات شرکت حمل و نقلی رجا

به فضل الهی، امروز که روال چند سال اخیر را در ذهنم مرور می‌کنم، فرازهایی را به یاد می‌ آورم که مایه شعف است، هر چند فرودهایی نیز وجود دارد که جدای از جبر محیط و اقتضای زمان قطعا ناتوانی امثال بنده نیز در آن مؤثر بوده و از این بابت پوزش می‌ طلبم.

مستحضرید که پاندمی کرونا بیشترین لطمه‌ ها را به پیکره صنعت ریلی مسافری وارد کرد، اما با توکل به حضرت باری تعالی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت همت بی‌ پایان همه شما سخت‌کوشان شریف اجازه داده نشد شرکت معظم رجا دچار آسیب شود، هر چند در تلاطم‌های ایجاد شده مضیقه‌ های فراوانی برای همه شما عزیزان ایجاد شد.

خرسندم که به اصلی‌ترین وعده‌مان مبنی بر ارتقای امنیت شغلی نیروی کار خدوم جامه عمل پوشانده شد، هر چند تا وضع ایده‌آل فاصله داریم و انشاءا... این مهم نیز محقق شود.

صادقانه عرض می‌کنم که هر چند دلتنگ محبت های بی ریای شما خواهم بود لیکن کتمان نمی‌ کنم به استقبال برداشتن بار از روی دوش ناتوانم رفته بودم.

اینک فرصت را مغتنم شمرده و از اعتماد همه عزیزانی که در طی مسیر همراه‌ مان بودند به ویژه کلیه پرسنل خستگی ناپذیر بخش فنی و راهبری شرکت کمال امتنان را به عمل می‌ آورم و خاضعانه ضمن طلب عفو از درگاه ایزد متعال بابت همه اشتباهات و قصور، از محضر شما خوبان حلالیت می‌ طلبم و استدعا دارم برای این برادر کوچک‌تان جهت عاقبت به خیری دعا بفرمایید.

رجاء واثق دارم، رجا با کارکنان مجرب و دلسوزش و با مدیریت شایسته، کمافی‌السابق نگین درخشان صنعت ریلی ایران خواهد بود.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.