| کد خبر: 162319 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ افزودن 700 هزار صندلی جدید به ناوگان مسافری رجا

مدیرعامل شرکت مسافربری رجا، در حاشیه مراسم تحلیل از ماموران و مشتریان وفادار این شرکت از تلاش این شرکت به منظور ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای مسافران نوروزی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مسافربری رجا، در حاشیه مراسم تحلیل از ماموران و مشتریان وفادار این شرکت از تلاش این شرکت به منظور ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای مسافران نوروزی خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد رجبی با اشاره به افزودن 700 هزار صندلی جدید به ناوگان  مسافری رجا، اظهار کرد: موفق شدیم بین 23 تا 24 واگن نو به ظرفیت موجود بر منظور افزایش توان ناوگان برای تعطیلات نوروز سال 97 اضافه کنیم.

 وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: 11 سالن نیز با ارائه خدمات جدید برای سفرهای نوروزی پیش بینی شده که قطعا در راحتی سفر ثایر خوبی خواهد داشت.
 
رجبی با بیان اینکه «35 واگن نو، ­­­­­برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در سفر‌های نوروزی تاکنون­ وارد ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا شده است»، افزود: علاوه بر پیگیری  ورود چندین واگن نو دیگر تا آغاز سفر‌های نوروزی، در تلاش هستیم تعداد 9 تا 11 واگن بازسازی شده جدید را تا 20 روز آینده به ناوگان مسافری شرکت اضافه کنیم. ­­

رجبی با اشاره به  بازسازی 19 واگن تا تابستان گذشته برای بهبود خدمات رسانی گفت: از نظر توسعه فنی از سایر شرکت‌ها سرآمد‌تر هستیم و در این زمینه رقیبی نداریم، به همین منظور با تدابیر اندیشیده شده ان شاءالله­ ­­ایام خوبی را پیش رو خواهیم داشت.
 
وی با تاکید بر این که تورهای سیاحتی نیز جزو برنامه‌های سال جدید شرکت رجا است، ابراز داشت: از تمامی هموطنان داخل وخارج ازکشور دعوت می‌شود تا از این فرصت به وجود امده برای نوروز سال 97 استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت مسافری رجا خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب موجود در کشور امید می‌رود بتوان سفری خاطره انگیزی را در نوروز سال 97 برای مردم عزیز رقم بزنیم، خیلی تلاش کردیم تا به فضاهای داخل وخارج از قطارها با ارتقاء همراه باشند و خوشبختانه توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.
 
رجبی با اشاره به این مطلب که برای اولین بار بحث H.S.A را به خوبی دنبال کردیم، گفت: امید می‌رود زمینه‌های رشد و بالندگی را در زمینه خدمت رسانی به مردم را بیش از گذشته فراهم کنیم.
 
وی با اشاره به ایجاد ظرفیت‌های جدید در تمامی خطوط به صورت گردشی از جمله خطوط تهران- مشهد و اصفهان  و بندر عباس تاکید کرد: از جمله تسهیلاتی که در سال جدید در اختیار مردم عزیز قرار گرفت عدم افزایش نرخ بلیط در تمام کشور بود که علیرغم فشار مالی بر شرکت، رضایت مسافران را در این کار ارجح قرار دادیم.
 
وی با اشاره به حمایت‌های سهامداران رجا برای توسعه ناوگان به عنوان خواسته سازمان تأمین اجتماعی در صنعت ریلی اظهار کرد: در حال افزایش سرمایه بوده و تشریفات لازم برای ثبت سرمایه به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان هستیم، البته برای توسعه ناوگان باید راه آهن خط و مسیر را در اختیار ما قرار دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.