| کد خبر: 162535 |

◄ هفته آینده 44 واگن به مترو تهران اضافه می‌شود

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: 44 دستگاه واگن در هفته آینده به ناوگان مترو تهران افزوده می‌شود و ظرفیت این ناوگان 174 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

تین نیوز

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: 44 دستگاه واگن در هفته آینده به ناوگان مترو تهران افزوده می‌شود و ظرفیت این ناوگان 174 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

پورسیدآقایی افزود: این واگن‌ها شامل 28 دستگاه نو و 16 دستگاه اوورهال شده است.

او با اشاره به اینکه گفته می‌شود 80 درصد آلودگی هوای تهران را خودروها تولید می‌کنند و بهترین راه مقابله با آلودگی خودروها توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی و تشویق مردم به استفاده از وسایل نقلیه همگانی است، گفت: به‌منظور حفظ سلامت و کمک به کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، از تمامی همکاران خود در شهرداری تهران درخواست می‌کنم تا جای ممکن با استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی در محل کار خود حاضر شوند.

به گزارش تسنیم پورسیدآقایی با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی با اولویت مترو اظهار کرد: در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته‌شده است که امیدواریم با توجه به شرایط فعلی و تعامل دولت و مدیریت شهری اقدامات موردنظر انجام شود.

یکی از مشکلات مترو تهران کمبود قطار در ساعات اوج سفر است که با اضافه شدن این واگن‌ها بخشی از این مشکلات حل خواهد شد.

روز یکشنبه طرح افزایش ساعات کار مترو تهران تا ساعت 24 به تصویب رسید و به‌این‌ترتیب مردم تهران در ساعات بیشتری قادرند به تردد با این وسیله حمل‌ونقل در سطح شهر بپردازند.

با هماهنگی شهرداری و پلیس ناجا مراکز خرید تهران هم از امروز تا 29 اسفند تا ساعت یک بامداد بازخواهند بود و مردم قادر خواهند بود در ساعات غیر اوج ترافیک به خرید عید بپردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.