| کد خبر: 269852 |

افزایش تعداد پروازهای نوروزی هما در مسیر تهران به چابهار و بالعکس

هواپیمایی جمهوری اسلامی، در جهت گسترش خدمت رسانی به مسافران نوروزی، تعداد پروازهای نوروزی خود را در مسیر تهران به چابهار بالعکس افرایش داد.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی، در جهت گسترش خدمت رسانی به مسافران نوروزی، تعداد پروازهای نوروزی خود را در مسیر تهران به چابهار بالعکس افرایش داد.

به گزارش تین نیوز از ادراه کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، خالد رئیسی، رییس هما در چابهار از افزایش تعداد پروازهای نوروزی در مسیر تهران به چابهار بالعکس خبر داد و گفت: وجود جذابیت‌های طبیعی چابهار مورد توجه مسافران نوروزی قرار دارد و تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای سفر هموطنان به این منطقه است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای فراهم کردن این امکان در این ایام ظرفیت پروازی خود را با برقراری پرواز فوق العاده افزایش داد.

رئیسی ادامه داد : “هما در ایام نوروز علاوه بر پرواز برنامه‌ای خود، پرواز فوق العاده ای را برای روز دوم فرودرین ماه ۱۴۰۳ با شماره پرواز ۳۵۰۸ در مسیر تهران به چابهار برنامه ریزی کرده است که با انجام این پرواز ، تعداد ۲۰۶ صندلی به ظرفیت موجوداین مسیر افزوده می‌شود.

رییس شعبه چابهار در خصوص روزهای پرواز “هما به چابهار گفت: در حال حاضر هواپیمایی جمهوری  اسلامی ایران در روزهای یکشنبه و سه شنبه هرهفته دو پرواز از طریق  زاهدان به مقصد تهران دارد.

خالد رئیسی از فعالیت دفتر “هما در فرودگاه چابهار گفت و افزود: در ایام‌نوروز دفتر "هما" در فرودگاه چابهار  ودفتر فروش شعبه فعال است .هموطنان در این ایام برای اطلاع از وضعیت پرواز می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۹۵۳۲۲۹۶و ۰۹۱۵۹۵۸۷۸۸۰ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.