| کد خبر: 265479 |

تخفیف ۱۰ درصدی مسیرهای بین المللی «هما» در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: مسافرانی که بلیت مسیرهای بین المللی هما را در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خریداری کنند، ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: مسافرانی که بلیت مسیرهای بین المللی هما را در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته خریداری کنند، ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی "هما" ضمن اعلام خبر تخفیف ۱۰ درصدی مسیرهای بین المللی "هما" در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته که در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود، برای آن دسته از مسافرانی که بلیت مسیرهای بین المللی "هما" را در این نمایشگاه خریداری کنند ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

 به گفته مدیرکل روابط عمومی "هما" این تخفیف شامل مسافرانی خواهد بود که تاریخ صدور بلیت آنها در بازه زمانی ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ (18DEC23-20DEC23) می باشد و تمامی مسیرهای بین المللی بر روی شبکه پروازی "هما" را شامل می شود.

قربانعلی به حضور "هما" در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی توانمندی های خود در بخش های عملیات، مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، بازرگانی، آموزش ،کیترینگ و سایر بخش ها در این نمایشگاه حضور دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.