| کد خبر: 259852 |

افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی ظرفیت خدمت‌ رسانی هما در ایام اربعین

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی ظرفیت خدمت‌ رسانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و آمادگی کامل آن برای ایام اربعین خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی ظرفیت خدمت‌ رسانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و آمادگی کامل آن برای ایام اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در نشست خبری سفرهای اربعین که با حضور اصحاب رسانه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، شمس الدین فرزادی‌ پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با تبریک روز خبرنگار گفت: مجموعه هما پس از عملیات حج، بی وقفه برای بزرگترین واقعه پیاده روی اربعین آماده ‌می‌شود که پدیده ای زیبا، شگفت انگیز و با اهمیت است که لنز دوربین‌ها و چرخش قلم‌ها شاید بتواند بخشی از این رویداد را منقل کند.

فرزادی پور افزود: آماده همکاری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی هستیم که در این راستا رسالت رسانه ای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) آمادگی دارد با ظرفیتی بالاتر از سال قبل و افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی خدمات انجام دهد که علاوه بر بالابردن کمیت به حفظ کیفیت نیز توجه دارد.

به گفته فرزادی پور یک تیم کامل در فرودگاه نجف برای برآورده کردن نیازمندی زائرین مستقر است.

وی در خاتمه تصریح کرد: در ایام اول اعزام زائران، درصدد هستیم پروازها را با قیمت مناسب‌تر در مسیر برگشت از نجف فراهم کنیم که اسباب آسایش زائرین فراهم شود.

نشست خبری سفرهای اربعین با حضور شهریار افندی‌ زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، رضا نخجوانی معاون وزیر و سرپرست شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران، میعاد صالحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌ آهن، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون در ساختمان دادمان در حال برگزاری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.