| کد خبر: 230911 |

◄ ادامه اعتراض ها در «هما»/ وعده وزیر به کجا رسید؟

روز گذشته (22 اردیبهشت ماه) شاغلین مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» مقابل ساختمان مرکزی این شرکت تجمع کردند، این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی چندی پیش وعده حل مشکلات را داده بود.

تین نیوز

روز گذشته (22 اردیبهشت ماه) شاغلین مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» مقابل ساختمان مرکزی این شرکت تجمع کردند، این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی چندی پیش وعده حل مشکلات را داده بود.

یک منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار تین نیوز توضیح داد: ابتدا تعداد زیادی از مجموعه مهندسی و تعمیرات (آشیانه ها، لاین امام و مهرآباد، کارگاه‌ها، برنامه‌ریزی، بازرسین هواپیما، انبارها، کنترل موجودی و...) مقابل ساختمان ایرباس تجمع کرده و از آنجا به سمت ساختمان مرکزی رفتند تا مدیرعامل را وادار به پاسخگویی کنند.

بیشتر بخوانید:

◄ عذرخواهی وزیر راه از بازنشستگان «هما»/ وعده حل مشکلات به زودی

بر اساس اعلام یک منابع آگاه، معاونت مهندسی و تعمیرات و یکی از اعضای هیئت مدیره در میان تجمع کنندگان حضور یافتند، اما موفق به آرام کردن فضا نشدند و در نهایت با ادامه اعتراض ها و شعارها، مدیرعامل شرکت میان معترضان حضور یافت و اعلام کرد که ساعت 14 امروز با وزیر راه و شهرسازی جلسه داریم.

 به گزارش تین نیوز، این روزها «هما» با شرایط بسیار سختی دست و پنجه نرم می‌کند؛ در طول این یکسال بارها بازنشستگان «هما» مقابل مجلس، قوه قضاییه و ... تجمع کرده و دست به اعتراض زده اند و نارضایتی شاغلان این شرکت نیز به شدت افزایش یافته است.

کارمندان هما

همین چندی پیش بود که وزیر راه شهرسازی از کارکنان و بازنشستگان «هما» به دلیل عدم پرداخت حقوق عذرخواهی کرد و اعلام کرد که انشالله با تعمیداتی که صورت گرفته مشکل بزودی برطرف خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.