| کد خبر: 209409 |

◄ بازگشت مسافران ایرانی از هند به کشور با پرواز «هما»

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد، با گسترش ویروس کرونا و حضور برخی از شهروندان ایرانی در سایر کشورها، تعدادی از این هموطنان درخواست بازگشت به کشور را دارند که بر همین اساس، تقاضای برقراری پرواز از سوی وزارت امورخارجه با تایید وزارت بهداشت به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» ارائه شده است.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد با گسترش ویروس کرونا و حضور برخی از شهروندان ایرانی در سایر کشورها، تعدادی از این هموطنان درخواست بازگشت به کشور را دارند که بر همین اساس، تقاضای برقراری پرواز از سوی وزارت امورخارجه با تایید وزارت بهداشت به این هواپیمایی ارائه شده است.

به گزارش تین نیوز، در این راستا تقاضا برای برقراری پرواز جهت انتقال هموطنان از کشور هندوستان به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است که براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی «هما»، یک پرواز در روز ۲۹ فروردین‌ماه سال جاری (۱۷ آپریل) از فرودگاه بمبئی به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام خواهد شد. این پرواز در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه (به وقت محلی) از فرودگاه بمبئی پرواز و در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

هموطنان گرامی جهت تهیه بلیت میتوانند با شماره تلفن های ۲۲۰۴۷۰۷۰- ۲۲۰۲۱۰۲۵(۹۱۲۲)، دفتر فروش «هما» در بمبئی تماس حاصل نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.