| کد خبر: 159356 |

در راستای برقراری پرواز هواپیمای ATR انجام می‌گیرد

◄ بازدید مدیرعامل هما از فروگاه کلاله

رئیس فرودگاه کلاله از حضور مدیرعامل هواپیمایی هما در فرودگاه کلاله با پرواز هواپیمای ای تی آر خبر داد و عنوان کرد: قرار است مقامات هواپیمایی هما ضمن بازدید از این فرودگاه در حضور مقامات استانی برای ورود هواپیمای ATR برنامه‌ریزی و هماهنگی کنند.

تین نیوز

رئیس فرودگاه کلاله از حضور مدیرعامل هواپیمایی هما در فرودگاه کلاله با پرواز هواپیمای ATR خبر داد و عنوان کرد: قرار است مقامات هواپیمایی هما در بازدید از این فرودگاه در حضور مقامات استانی برای ورود هواپیمای ATR برنامه‌ریزی و هماهنگی کنند.

عبدالخلیل صادقی در گفت‌وگو با تین‌نیوز از ورود هواپیمای ATR در پنجشنبه هفته جاری برای اولین بار خبر داد و گفت: قرار است به همراه ورود این هواپیمای پسابرجامی مقامات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی به فرودگاه کلاله بیایند.

وی در ادامه افزود: ای پرواز افتتاحیه پرواز هواپیمای ATR به فرودگاه کلاله نخواهد بود بلکه قرار است مقامات ایران ایر و استانی با حضور در این فرودگاه روند فعال شدن این هواپیما به این استان را بررسی کنند.

رئیس فرودگاه کلاله با تاکید بر اینکه به زودی این هواپیما در فرودگاه کلاله بیس خواهد شد عنوان کرد: در حال حاضر فرودگاه کلاله پروازی ندارد و با ورود هواپیمای ATR فرودگاه کلاله پس از مدت‌ها جان خواهد گرفت.

وی در پایان از استقبال مردم این شهر برای فعال شدن هواپیمای ATR در فرودگاه کلاله ابراز امیدواری کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.