| کد خبر: 260290 |

پرونده هواپیمای اوکراینی به دیوان عالی کشور ارسال شد

رأی نهایی درباره هواپیمای اوکراینی صادر شد، اما با توجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

تین نیوز

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سفر به استان هرمزگان به تشریح بخش هایی از تلاش بی وقفه دشمنان برای تضعیف نظام به بهانه های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون پرداخت و در مورد پرونده هواپیمای اوکراینی، گفت: رأی نهایی درباره هواپیمای اوکراینی صادر شد، اما با توجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان هم در این نشست ضمن خوش آمدگویی به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه از نقش آفرینی فعال و تعامل سازنده مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح در شورای قضایی استان تقدیر و تشکر کرد. 

 

پورخاقان همچنین در بازدید از دادسرای نظامی هرمزگان، گفت: جرائم نظامی به نسبت نیروهای مسلح موجود در هرمزگان پایین است و نیروی رسیدگی به پرونده های قضایی کافی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا کمترین جرم را مرتکب شده اند.

وی در مورد پرونده هواپیمای اوکراینی، افزود: رأی نهایی صادر شد، اما با توجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین از راه اندازی دادسرای نظامی شهرستان جاسک برای تسهیل در مراجعات و دسترسی مردم و نظامیان در آینده ای نزدیک خبر داد.

پورخاقان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد نیز گفت: شهید خلیل تختی نژاد از رویش های انقلاب اسلامی و در مسیر حق بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، افزود: مشکلات اقتصادی و اجتماعی داریم، اما آرمان های انقلاب اسلامی زنده است و در فتنه ها ماهیت افراد منافق مشخص می شود.

بازدید از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، دیدار با ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان، بازدید از صنایع و کارخانه های نظامی استان، شرکت در نشست تخصصی با مسئولان و قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هرمزگان و حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی خلیج فارس از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به استان هرمزگان بود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.