| کد خبر: 197989 |

بیش‌از ۳۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شد

بیش‌از ۳۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

تین نیوز

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۲ هزار و ۷۷۲ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی بین رانندگان این استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  ایوب کرد سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۲ هزار و ۷۷۲ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی از سوم مرداد سال گذشته تا پایان شهریور سالجاری بین رانندگان اتوبوس و کامیون‌های برون شهری این استان توزیع شده است.

ایوب کرد اظهار داشت: این اقدام در راستای رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان و با انجام پیگیری‌های لازم توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از طریق همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

او گفت: به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه‌ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودرو‌های جاده‌ای صورت گرفته بطوری که فعالان این حوزه می‌توانند لاستیک موردنیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه توزیع لاستیک و اخذ حواله از محل‌های اعلام شده، دریافت کنند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می‌توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان جهت دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

او تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و سامانه تلفن گویای ۱۴۱ به ما انعکاس دهند تا در کم ترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.