| کد خبر: 177928 |

◄ برگزاری جلسه شورای روابط عمومی های منطقه شمال غرب در تبریز

جلسه شورای روابط عمومی های منطقه شمال غرب در تبریزبرگزار شد.

تین نیوز

اولین جلسه شورای روابط‌عمومی‌های منطقه شمال غرب کشور در تبریز برگزار شد.

اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌ شرقی در این جلسه با اشار به این که روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در ساختار سازمان دارند و چشم و گوش سازمان هستند، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها می توانند فعالیت ها و خدمات سازمان را به طور هنرمندانه در قالب اثرهای فاخر به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، روابط‌عمومی‌ها را امین، مشاور و بازوی توانمند مدیران سازمان دانست و بر لزوم استفاده از توانمندی، برقراری ارتباط دو سویه و تعامل با رسانه ها در جهت پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد.

توکلی معاون روابط‌عمومی سازمان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق، مناسب و شایسته از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مردم از وظایف بسیار مهم روابط‌عمومی‌ها است.

حدادی مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز و دبیر شورای روابط‌عمومی‌های منطقه شمال غرب کشور با قدردانی از میزبانی مسئولان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی گزارشی از روند تشکیل این شورا ارایه داد و بر لزوم تعامل و همکاری همه جانبه روابط‌عمومی‌های این منطقه در راستای اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و صحیح از اقدامات نیروهای پرتلاش راهداری تاکید کرد.

بر اساس این خبر، حاضران در خصوص موارد مختلف از جمله هماهنگی نحوه اطلاع رسانی و مستندسازی اقدامات راهداری زمستانی، برنامه‌های گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اعتبارات روابط‌عمومی، استفاده از طرح‌ها و ایده‌های نو در روابط‌عمومی، پرتال استانی و نحوه بهره گیری از ظرفیت‌های اطلاع رسانی فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که با حضور مدیران روابط‌عمومی ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیر روابط‌عمومی سازمان از امیرحسین چوپانی فرزند آقای اسد چوپانی همکار شاغل در این اداره‌کل که در رشته کوبودو در کشور گرجستان قهرمان جهان شده بود، قدردانی شد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.