| کد خبر: 162772 |

حسن‌نیا در مراسم معارفه خود:

◄ اعتماد کاربران جاده‌ای باید افزایش یابد

در عرصه ترانزیت به دلایل مختلفی آسیب داشته‌ایم و نتوانستیم سهم بین‌المللی خود را از ترانزیت دریافت کنیم و باید این مشکل را حل کنیم.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم معارفه خود گفت: به‌محض دریافت حکم مسئولیتم کارگروهی را مسئول کردم تا برای اجرایی شدن احکام هشت‌گانه درج شده در حکمم راهکار مشخص کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز مراسم تجلیل از تلاش‌های داود کشاورزیان ریاست پیشین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین معارفه عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیش از ظهر امروز در این سازمان برگزار شد.

عبدالهاشم حسن‌نیا در این مراسم انتصاب خود به ریاست جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مرهون تلاش‌ها و همکاری‌های بدنه این سازمان دانست و گفت: اعتماد کاربران جاده‌ای به این سازمان مهم‌ترین هدف ما است و من تلاش دارم برای رسیدن به این هدف دنبال کار حرفه‌ای با صداقت و تلاش شبانه‌روزی باشم.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در 8 بند بهترین و مهم‌ترین سرفصل‌های کاری را برای من مشخص کردند، گفت: به‌محض دریافت حکم مسئولیتم کارگروهی را مسئول کردم تا برای اجرایی شدن این دستورات راهکار مشخص کند.

حسن نیا بابیان اینکه مرگ سالانه 15 هزار نفر بر اثر حوادث جاده‌ای و آمار تصادفات جاده‌ای اقتصاد و صنعت حمل‌ونقل ما را تهدید می‌کند، ادامه داد: هدف سودآور کردن حمل‌ونقل برای کشور است و در این راستا لازم است اقدام جدیدی صورت بگیرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اهمیت ایمنی در حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره را به عنوان مسئول و مجری مستقیم ایمنی انتخاب کرده‌ام.

وی هم‌چنین به موضوع ترانزیت اشاره کرد و گفت: در عرصه ترانزیت به دلایل مختلفی آسیب داشته‌ایم و نتوانستیم سهم بین‌المللی خود را از ترانزیت دریافت کنیم و باید این مشکل را حل کنیم.

وی صنعت حمل‌ونقل را به آب اکواریومی تشبیه کرد که هر اتفاقی در هر سمت ان روی باقی اجزا تأثیر می‌گذارد و در پایان ابراز امیدواری کرد که بتواند اعتماد وزیر راه و شهرسازی را به دست آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    جناب آقای حسن نیا:
    با احترام و آرزوی موفقیت برای شما

    در حال حال حاضر ماهیت تصمیمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده بیشتر شبیه به
    سازمان راهداری و شرکتهای حمل و نقل جاده ای شبیه میباشد،

    امیدواریم با تلاش و دلسوزی شما ماهیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را به این سازمان بازگردانده شود.